Vælg en side

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Profilshop’s åbningstider?

Vi er åben fra kl. 8-16 mandag-torsdag og fra kl. 8-13 fredag.

 

Kan private også handle hos jer?

Ja, vi sælger både til private og erhverv.

 

Hvornår trækker i pengene på kortet når man handler i webshop?

Dit køb fratrækkes ved afsendelse.

Ordrer over 20.000 kr. skal betales af min. 2 rater 50/50. Man kan naturligvis betale hele beløbet med et samme. 

 

Er det muligt selv at afhente og betale hos Profilshop?

Ja, ordrer fra webshop behandles via vores webshop, specialordre som gelænder kan betales via bankoverførsel . 
Du benytter derfor betalingsmulighederne i webshoppen.

 

Kan jeg fortryde et køb og få mine penge retur?

Ja, for lagervarer, så længe de er i original stand.  Du skal selv afholde udgiften til returneringen.

Bemærk at specialfremstillede/producerede varer, glasværn og glas skåret efter dine mål og ønsker eller hjemtaget specialvarer bestilt efter dine specifikationer ikke tages retur og kan ikke fortrydes. 

 

Kan jeg få mængderabat?

Ja, webshoppen har et kalkulationsprogram der varierer efter varer og mængder. I de fleste tilbud vi udarbejder, er der beregnet rabat i tilbudspris ifht. mængde.  Det er detaljeret på den enkelte vare, hvad prisen er og hvilken rabat du kan opnå med hensyn til mængder og størrelser.

I vores 3D gelænderkonfigurator beregnes pris automatisk med fragt og mængde rabat. 

 

Kan jeg afhente hos jer og derved spare fragten?

Ja. Du er altid velkommen til at afhente dine varer på vores lager i Rønde indenfor vores åbningstider.

Kan i sende dele af mine levering?

Ja, det er muligt såfremt du selv afholder omkostningerne for ekstra fragt og ompakning.

 

Kan jeg ændre en leveringsdato?

Ja, hvis du oplyser det senest 2 dage før levering, kan vi som udgangspunkt altid flytte leveringen en dato længere ud i fremtiden.

 

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Ja, det er muligt ved oplysning af ny adresse senest 4 dage før angivet leveringsdato. Hvis det viser sig at være til en dyrere takst, er det naturligvis mod ekstra betaling.

 

Kan jeg få båret mine varer op til min altan?

Nej desværre, levering vil altid være til vognkant eller pakkeshop.

 

Leverer I til Færøerne?

Ja, vi leverer i alle områder og lande. 

Detaljer for levering og leveringssteder findes i informationer om levering nederst på siden.

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shop