Vælg en side

Returneringsbetingelser

Profilshop  yder 14 dages returret i henhold til § 19 i forbrugeraftalen og forbrugerret.
Du skal senest 14 dage efter modtagelsen af varen oplyse os, om du ønsker at annullere dit køb.

Hvis du fortryder dit køb, modtager du det beløb retur, som du oprindeligt har betalt.
Hvis produktet er brugt, skal der foretages en konkret vurdering af, om varen er brugbar eller kan sælges til anden side.

I tilfælde af en afskrivning du er ansvarlig for, vil dette beløb blive fratrukket det oprindelige købsbeløb. Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive refunderet til kortet via betalingsgateway efter ankomst og inspektion af produkterne på vores lager.

Meddelelse om returnering kan ske på mail til [email protected], ved at ringe til os på 22989100.
Det er vigtigt, at du angiver at du ønsker at udøve din ret til at trække købet tilbage.
Du skal returnere varen til Profilshop’s adresse i samme stand og mængde som den blev leveret.
Du bærer omkostningerne ved at returnering.
Produkterne skal returneres til vores adresse:

Profilshop Danmark ApS
Industrivej 13
8410 Rønde – Danmark
Tlf: +4522989100

Der er dog nogle elementer, der ikke kan komme tilbage, herunder:
Produkter, der er fremstillet i henhold til forbrugerens specifikationer, forbrugerens foranstaltninger eller er blevet klart tilpasset efter forbrugerens ønsker, er ikke omfattet af returneringspolitikken eller tilbagetrækningsretten.
Dette gælder for eksempel at alle glaspaneler produceret efter mål.
Dette gælder også for alle profiler og lister skåret efter forbrugerens ønsker.

Garanti 

Køber er forpligtet til at undersøge de leverede varer for transportskader og synlige fejl/mangler straks ved modtagelsen. Hvis der opdages fejl/glasskade er det vigtigt, at du kontakter Profilshop  og fremviser skaden v/fotodokumentation inden påbegyndt montage.
Profilshop  kan ikke i nogen henseende gøres erstatningsansvarlig for driftstab, tabt arbejdsfortjeneste eller andet direkte eller indirekte tab ved fabriksfejl eller transportskade.
Kunden har 2 års reklamationsret på leverede varer i overensstemmelse med købelovens bestemmelser. 
Risikoen for varer købt af Profilshop  overgår til køber som forbruger på leveringstidspunktet. Køber har kun reklamationsret på fejl, der opstår før og senest to år efter modtagelse af varen. For varer med begrænset holdbarhed er reklamationsretten begrænset af holdbarhedsperioden.
Profilshop  accepterer det ansvar, der følger af gældende lovgivning, men påtager sig ikke yderligere ansvar. Profilshop  er ikke ansvarlig for samling eller genmontering af leverede varer.

For yderligere information eller råd fra Profilshop  er dette af vejledende karakter. Hvis reklamationen er berettiget og i øvrigt annonceres i god tid af kunden, gælder følgende:
Vær opmærksom på, at fejl som følge af montering/funktionsfejl ikke er dækket af Profilshop’s garantibetingelser.

Reklamation

Hvis du vil reklamere over dit køb, bedes du kontakte [email protected] .
Hvis vi undlader at finde en løsning, kan du appellere til Forbrugerklagenævnet:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.

0
    0
    Din kurv
    Din kurv er tomTilbage til shop