retur

Returneringsbetingelser


Profilshop Danmark yder 14 dages returret i henhold til § 19 i forbrugeraftalen og forbrugerret.


Du skal senest 14 dage efter modtagelsen af varen oplyse os, om du ønsker at annullere dit køb.


Hvis du fortryder dit køb, modtager du det beløb retur, som du oprindeligt har betalt.

Hvis produktet er brugt, skal der foretages en konkret vurdering af, om varen er brugbar eller kan sælges til anden side.

I tilfælde af en afskrivning du er ansvarlig for, vil dette beløb blive fratrukket det oprindelige købsbeløb.

Hvis du har betalt med kort, vil beløbet blive refunderet til kortet via betalingsgateway efter ankomst og inspektion af produkterne på vores lager.


Meddelelse om returnering kan ske på mail til sales@pro-railing.dk, ved at ringe til os på 22989100 eller via returneringsformularen i vores webshop

Det er vigtigt, at du angiver at du ønsker at udøve din ret til at trække købet tilbage.

Du skal returnere varen til Profilshop’s adresse i samme stand og mængde som den blev leveret.

 

Produkterne skal returneres til vores adresse:


Profilshop Danmark ApS
Vejlbjergvej 11
8240 Risskov - Danmark

Tlf: +4522989100


Du bærer omkostningerne ved at returnering.


Der er dog nogle elementer, der ikke kan komme tilbage, herunder:

Produkter, der er fremstillet i henhold til forbrugerens specifikationer, forbrugerens foranstaltninger eller er blevet klart tilpasset efter forbrugerens ønsker, er ikke omfattet af returneringspolitikken eller tilbagetrækningsretten.

Dette gælder for eksempel at alle glaspaneler produceret efter mål.

Dette gælder også for alle profiler og lister skåret efter forbrugerens ønsker.

 

Garanti 

Køber er forpligtet til at undersøge de leverede varer for transportskader og synlige fejl/mangler straks ved modtagelsen. Hvis der opdages fejl/glasskade er det vigtigt, at du kontakter Profilshop Denmark og fremviser skaden v/fotodokumentation inden påbegyndt montage.
Gelændershop (Profilshop Denmark) kan ikke i nogen henseende gøres erstatningsansvarlig for driftstab, tabt arbejdsfortjeneste eller andet direkte eller indirekte tab ved fabriksfejl eller transportskade.
Kunden har 2 års reklamationsret på leverede varer i overensstemmelse med købelovens bestemmelser. 
Risikoen for varer købt af Gelændershop (Profilshop Denmark) overgår til køber som forbruger på leveringstidspunktet. Køber har kun reklamationsret på fejl, der opstår før og senest to år efter modtagelse af varen. For varer med begrænset holdbarhed er reklamationsretten begrænset af holdbarhedsperioden.
Gelændershop (Profilshop Denmark) accepterer det ansvar, der følger af gældende lovgivning, men påtager sig ikke yderligere ansvar. Gelændershop (Profilshop Danmark) er ikke ansvarlig for samling eller genmontering af leverede varer.


For yderligere information eller råd fra Gelændershop (Profilshop Danmark) er dette af vejledende karakter. Hvis reklamationen er berettiget og i øvrigt annonceres i god tid af kunden, gælder følgende:
Vær opmærksom på, at fejl som følge af montering/funktionsfejl ikke er dækket af Gelændershop’s (Profilshop Denmark’s) garantibetingelser.

Reklamation
Hvis du vil reklamere over dit køb, bedes du kontakte sales@gelaendershop.dk.
Hvis vi undlader at finde en løsning, kan du appellere til Forbrugerklagenævnet:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.

Telefon

+45 22 98 91 00

ADRESSE

Vejlbjergvej 11 - 8240 Riskov

Copyright © 2016 Profilshop Danmark ApS

Cvr: 37499463

Vejlbjergvej 11 - 8240 Risskov

Salg - showroom

Mandag - Torsdag 8 -16, Fredag 8 -14


Kundeservice - økonomi:

charlotte@pro-railing.dk

Tel: + 45 22 98 91 00

Mandag - Torsdag 10-15

Fredag 8 -14